2221 088914 ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Όροι και Προϋποθέσεις

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

1. ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Με την παραλαβή του δέματος σας δίνεται τα χρήματα στον ταχυμεταφορέα.

2. ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ Η’ ΜΕ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Μπαίνοντας στo ασφαλές περιβάλλον της Eurobank. Μόλις πραγματοποιήσετε την αγορά θα σας έρθει ενημερωτικό e-mail. Σε περίπτωση που δεν λάβετε το e-mail αναζητήστε το στα junke-mail ή στα ανεπιθύμητα.

3. PAYPAL

4. ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

-EUROBANKΙΒΑΝ GR1002602130000590200115274 ΜΙΩΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

-ΠΕΙΡΑΙΩΣ IBAN GR37 0172 1540 0051 5402 0002 218 ΜΙΩΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

-ΕΘΝΙΚΗ  IBANGR0801104880000048844139971 ΜΙΩΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

-ALPHABANKIBANGR3901402330233002002005371 ΜΙΩΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ

 <br>

 <br>

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΪΟΝΤΩΝ

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ:

-Για αγορές άνω των 50 € τα μεταφορικά είναι δωρεάν

-Για αγορές άνω των 80€ δωρεάν και η αντικαταβολή

-Για ογκώδη δέματα οπως για παράδειγμα έπιπλα η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία και δεν ισχύει η δυνατότητα της αντικαταβολής.

-εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο και η παραγγελία δοθεί έως τις 12:00 η αποστολή πραγματοποιείται την ίδια μέρα

-το κόστος των μεταφορικών για παραγγελίες κάτω των 50€ είναι 3€

-το κόστος την αντικαταβολής για παραγγελίες κάτω των 80€ είναι 2€

Σε περίπτωση που υπάρξει κάποιο πρόβλημα με τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας, ένας αντιπρόσωπος μας Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας. θα σας καλέσει την ίδια ημέρα να σας ενημερώσει.

 <br>

Επιστροφές :

-Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας μπορείται να το αλλάξεται με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της επιλογής σας

  1. -εάν επιθυμείτε αλλαγή μας καλείτε στο 2221085833 ή στέλνετε ενημερωτικό e-mail στο mioterisshop@gmail.com και μας στέλνετε πίσω με δικά σας έξοδα αποστολής
  2. Αλλαγή δεν πραγματοποιείται σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
    1. Να μην έχει πλυθεί
    2. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
    3. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.
  3. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν, όπως π.χ. η απόδειξη λιανικής πώλησης, το Δελτίο Αποστολής κ.λπ.
  4. Προϊόντα ύπνου όπως μαξιλάρια και επιστρώματα δεν μπορούν να γίνουν δεκτά για λόγους υγιεινής, εφόσον έχουν βγει απ’ την συσκευασία τους.

 <br>
Διαδικασία επιστροφής
-Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
-Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
-Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών, με δικά μας έξοδα αποστολής. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε πρακτορείο επιθυμείτε.

NEWSLETTER
Εγγραφείτε στο Newsletter μας και εμείς θα σας στέλνουμε κάθε εβδομάδα πληροφορίες για τα νέα προϊόντα και τις τάσεις της μόδας.